zaterdag 29 maart 2008

Week 3 en 4

Het is een tijdje geleden sinds mijn laatste blog dus schrijf ik er nog maar eentje.


Het werk blijft hetzelfde, geen grote veranderingen qua opdrachten. Alles gaat dus zijn gewone gangetje. Deze week is mevrouw Paelman geweest om een gesprek te hebben met mijn stagementor en ik. Alles verliep vrij goed en zoals ik verwacht had. Op het werk was het dus eerder gewoontjes en daarom dat ik er niet echt veel over te vertellen heb. Het verlengde weekend met Pasen was zeer leuk. Ik heb op het werk chocola en pasta gekregen. Dit waren cadeautjes van hotels en partners. Ik had ook keukendienst op het werk. Dit betekent gewoon dat je de afwasmachine moet ledigen en vullen en het espresso-apparaat moet schoonmaken op het einde van de dag. Ik ben ook al vaker iets later gebleven omdat ik nog iets wou afwerken of omdat ik op het laatste nippertje nog een opdrachtje kreeg.

Nu even over mijn splinternieuwe banner. De banner bestaat uit een samenvoeging (leve Photoshop!) van enkele muurtekeningen van de East Side Gallery. Hieronder zie je over welke tekeningen ik het heb.



Ik ben nu alleen thuis. Iedereen is ofwel gaan winkelen, ofwel iets gaan bezichtigen. Astrid heeft bezoek en Sarah ook. Ik blijf liever lekker thuis vandaag. Volgende week gaan Sarah, Annelies en ik naar een concert van City & Colour hier in Berlijn. Het vindt plaats in een kerk. Het is een akoestisch optreden en ik denk dat het ongelooflijk mooi zal zijn. Sarah en Annelies kenden City & Colour niet maar toen ik een beetje muziek had laten horen wilden ze toch mee. Ik ga volgende week ook nog naar het concert van The Kills met Sarah. Dat belooft ook goed te worden. Ik breng zeker verslag uit en hopelijk heb ik ook mooie foto's.

Tot de volgende.

Fem

1 opmerking:

Lien@Caviar zei

Als ik zo je verhalen op z'n Femcy's lees op je blog, komt het gemis des te hard aan!

Je blijft mijn Berlijnse heldin!

Lien
-X-

PS: Laat ze daar toch maar vlug de échte Femcy zien, want die is beste wel de moeite waard!