zaterdag 12 april 2008

Broek en drank

Hey mensjes,

Ik weet alweer niet goed wat te schrijven. Dus ga ik nog maar eens over mijn bevindingen beginnen. Ik heb deze keer 2 dingen opgemerkt.

1. Iedereen drinkt in Berlijn. Dit lijkt niet zo raar maar ze doen dit allemaal op de metro en op straat. Wij in België gaan tenminste een café binnen. In Berlijn kopen ze gewoon een flesje bier in de winkel en drinken ze dat uit op de metro of gewoon op straat. Echt iedereen doet dit: jong en oud, zwerver en rijkaard, man en vrouw,...

2. Er wordt gefietst in Berlijn. En hoe? Iedereen die fietst rolt hier de broekspijp langs de kant van de ketting op. En als ik iedereen zeg, bedoel ik ook IEDEREEN! Ik heb nog geen enkele fietser gezien die dit niet doet. Vaak vergeten ze ook de broekspijp weer naar beneden te doen en lopen ze zo rond in de winkel. In Gent ben ik dat toch nog niet zo vaak tegen gekomen maar hier blijkt het een fenomeen te zijn.

Berlijn!

Geen opmerkingen: