vrijdag 25 april 2008

Vrouw/Man

Dag beste lezers,

Ik heb vandaag wat informatie proberen los krijgen uit mijn bazin over I-contravel voor mijn stageverslag maar ze zei niet echt veel. Financiële gegevens krijg ik niet. Als ik vroeg naar de hoeveelheid werknemers de laatste drie jaar dan zei ze ongeveer 5 à 7 (nu werken er 9 voor haar) zonder meer. Dusja, ik zal vooral op mezelf moeten vertrouwen voor dit stageverslag. Het zal wel goed komen. Ik heb hier nog niemand van de bende met financiële gegevens horen afkomen.

Ik heb ook vernomen van Susann dat er alweer een nieuwe collega komt. Een Spaans meisje. Ik denk dat zij dan maandag, dinsdag en vrijdag zal komen omdat Hendrikje al woensdag en donderdag komt en er anders geen plaats meer is voor haar. Dat rouleert daar nogal, niet te schatten.

Deze week moest Olga naar Frankfurt voor de IMEX-beurs. Toen ze terug was, had ze een jet lag. Dat is toch niet zo lang vliegen naar Frankfurt? Ik vind Olga wel de vriendelijkste. Deze week heb ik zo'n 4 klanten van begin tot einde afgemaakt. Versta mij niet verkeerd. Ik bedoel gewoon van aanvraag tot rekening.

Nu even over iets anders. Er loopt hier een travestiet rond in onze buurt. Ik heb hem/haar al een paar keer gezien en het is echt een rare kwast. De eerste keer had hij/zij een dikke bonten jas aan en hoge hakken met grote wonden aan zijn voeten. De tweede keer droeg hij/zij een kort helblauw truitje, zo'n haarbandrok met zwarte glinsterende lovertjes en hoge hakken. Hij/zij heeft rood haar en deed die laatste keer zeer gek. Hij bleef met zijn hoofd tussen de deuren van de metro staan en toen gingen die natuurlijk niet dicht. Daarna sprong hij uit de metro en begon hij zeer hysterisch te lachen toen de metro weg reed. Ik begin er echt schrik van te krijgen. Hij loopt hier altijd in de buurt rond. Maar zoals de vrouw die bij mij in de lift stond al lachend zei na hem gezien te hebben: "Ik woon hier nog niet zo lang maar ik verschiet er toch niet van dat zoiets in Berlijn kan."

Tot snel!

Fem

Geen opmerkingen: