dinsdag 27 mei 2008

And now the end is near...

Hey luitjes,

Mijn Berlijnavontuur is bijna verleden tijd. Nog 4 werkdagen te gaan. De bazin heeft me vandaag al laten weten dat mijn afscheidsdrink al woensdag door zal gaan omdat ze donderdag en vrijdag weg is. Dus ik moet eigenlijk al afscheid nemen op woensdag maar daarna wel doodleuk nog 2 dagen komen werken. Maria vertrekt woensdag al, ze was een tijdelijke kracht maar wel een hele lieve. Wat het werk betreft is het nog altijd hetzelfde als vorige week.

Zaterdag hebben we weer BBQ gedaan en na de BBQ hebben we met zijn allen naar het Eurovisiesongfestival gekeken. Het was wel grappig. We hadden enkele dagen voordien ook naar de voorronde gekeken maar dat was zoals iedereen waarschijnlijk wel weet een grote teleurstelling. Ik vond het nummer van Rusland wel niet het beste, ik was supporter van Noorwegen. Maar het mocht niet baten.

Zondag zijn Annelies DT, Astrid en ik naar een rondleiding geweest die uitgaat van Berlijnse Avonden. Een groepje nederlandstaligen die in Berlijn wonen. De rondleiding toonde ons alle plekjes waar de Nederlandse en Berlijnse geschiedenis door elkaar vloeien. Het was ook zeer warm die dag. Achteraf was er dan een picknick in het Mon Bijou park met taart en dergelijke hapjes. Het was zeer plezant. 's Avonds zijn Annelies DT, Sarah en ik dan nog gaan eten bij KFC. Ik had dit nog nooit gegeten en ik moet zeggen dat het wel lekker is.

Volgende week schrijf ik mijn laatste blog vanuit België. Tot dan!

Fem

Geen opmerkingen: