dinsdag 20 mei 2008

De laatste loodjes...

...wegen het zwaarst. De dagen dat ik me verveelde op mijn werk lijken ver weg. Ik heb geen enkel vrij moment meer. Ik doe zowat de helft van Olga haar zaken en dan nog soms iets voor Susann en Maria. Vrijdags is het ook zwaar want dan is Olga er niet en moet ik haar computer checken en haar zaken behandelen. Er moesten Russen papieren krijgen voor hun visa te kunnen regelen maar het hotel stuurde maar niks door en die Russische vrouw die daarvoor verantwoordelijk was begon dan te freaken tegen mij omdat ze dat echt die dag nog moesten hebben en het was al 17:00. Maar ja, niets aan te doen.

Mijn eindwerk begint ook al goed te vlotten. Ik moet wel nog veel thuis doen omdat ik documenten nodig heb die zich in België bevinden maar het komt hopelijk wel goed. De e-mailinterviews die ik wil doen over stereotypen zijn verstuurd en nu is het wachten op antwoord.

We zijn vrijdag naar Soulwax geweest in Club Maria am Ufer waar het concert van The Kills ook was. Eerst was er een voorvertoning van de documentaire die de broertjes gemaakt hebben over zichzelf en ik vond de film eigenlijk zeer goed. Dan draaide Goose enkele plaatjes, gevolgd door nog een ander DJ-team en dan was het pas tijd voor Soulwax. Ze hebben ook maar 45 minuten gespeeld. Kort maar krachtig! Daarna was er weer Goose en dan om 1:30 begon 2 Many DJ's pas. Daarna kwam er nog een DJ-team. Het duurde daar eigenlijk tot 5:00 maar we zijn om 2:00 doorgegaan want Sarah moest er vroeg uit, haar grootouders en nonkel kwamen op bezoek.

Bye!

Fem

Geen opmerkingen: