zaterdag 10 mei 2008

Lang zal ze leven, We are Scientists & Hooverphonic

Hey iedereen,

Er is alweer een weekje voorbijgevlogen. De deadline voor het eindproject komt alsmaar dichter en ik ben nog niet ver. Maar ik werk beter onder druk dus die laatste 5 dagen thuis ga ik waarschijnlijk het meeste werk verzetten. Ik ken mezelf.

Deze week is er goed gedronken op mijn werk. Antje was jarig en 's morgens werd er al alcohol gedronken. Rond 18:00 haalden ze nog een fles champagne boven. Antje had ook wat eten meegebracht. Aardappelsalade en worst met groenten voor iedereen. Ik heb niet echt geprofiteerd zoals de rest. Ik heb bijna niks gegeten en ik drink geen alcohol dus daar heb ik ook niks van genomen. Maar ik heb wel op aanvraag "Lang zal ze leven..." gezongen, ik kon wel door de grond zakken van schaamte!

Gisteren was het dan weer prijs, Susann had haar laatste examen afgelegd en trakteerde op champagne op ons balkon. Ik dronk water, ik ben een heel goedkope. Op het balkon vertelde Frau Emnet dat ik en de rest hier in huis zeker zondag 11 mei naar de stoet van Karneval der Kulturen moeten. Ik wist totaal niet wat dat was, maar het schijnt veel volk te lokken en we gaan zeker is kijken. Die zondag houden we dan ook 's avonds een barbecue.

Dinsdag zijn Sarah, Astrid en ik naar het concert van We Are Scientists geweest. Het was natuurlijk weer super, maar dat kon ik al weken op voorhand voorspellen. Ik heb een T-shirt gekocht en een poster. We stonden ook zeer dicht dus zagen we goed. Het voorprogramma was slecht, iets Duits. Ik heb al gemerkt dat Duitse muziek op niet veel trekt, zeker niet als ze het in het Engels proberen. Ik heb er echt mijn twijfels over. Hieronder staan twee leuke foto's van de jongens.




Donderdag zijn we ook naar een concert geweest, van een Belgische groep deze keer en met de hele bende behalve Quinten. We zijn in Kesselhaus naar Hooverphonic gaan kijken. In het begin vond ik het niet zo leuk want ze speelden geen liedjes die ik kende. Daarna begonnen ze dit wel te doen en dan vond ik het zeer leuk. Maar toen bleven ze maar bisnummers geven en gebruikten ze heel interessante lichten en begon ik mij te ergeren aan Hooverphonic. Hun bisnummers duurden even lang als het concert zelf! Hieronder staan twee foto's van het concert.




Vanavond ga ik met Annelies naar het concert van Jamie Lidell. Dit zal zeker een groot succes worden! Ik breng snel verslag uit!

Fem

Geen opmerkingen: