dinsdag 13 mei 2008

BBQ & Jamie Lidell

Hey,

Gisteren was het Pinkstermaandag en moest ik niet werken. Dat is natuurlijk altijd fijn maar deze morgen moest ik er dus wel uit. Wat een merde!! Annelies en ik slapen langs de straatkant en het huis aan de overkant wordt al sinds we hier aangekomen zijn gerenoveerd. Er was altijd wel wat lawaai 's morgens maar deze morgen was het of ze in mijn kamer met een hamer op de muur stonden te kloppen, en dat al om 6 uur!! Het is ook altijd zo, dat wanneer ik dan buiten ga om naar mijn werk te vertrekken dat ik dan ineens niets meer hoor. Annelies krijgt het er ook van op haar zenuwen, de anderen horen er natuurlijk niks van.

Vorige week is Marijn ook geweest, we hebben ervan geprofiteerd om een BBQ te doen want daar is hij goed in. Het was zeer leuk en lekker maar we hadden natuurlijk van alles veel te veel gemaakt. Charlotte en Luk van Annelies haar werk waren ook uitgenodigd. Hieronder een foto van de BBQ:



De dag van de BBQ zijn we ook eens naar Karneval der Kulturen gaan kijken omdat mijn bazin daar vol lof over was. Ik moet zeggen dat ik er niet veel aan vond. Het was een zootje en de kostuums trokken voor het merendeel op niets. Geef mij maar Aalst Karnaval dat is tenminste grappig en goed ineen gestoken.

Vorige zaterdag ben ik met Annelies De Taeye naar Jamie Lidell gaan kijken. Het was echt de moeite. We stonden helemaal vooraan en het was een energieke show. Ik heb zelfs in de micro gezongen, niet dat ik wou maar wat doe je als Jamie Lidell een micro in je gezicht duwt? Hieronder kan je een paar foto's en een filmpje vinden van het concert.









Tot de volgende,

Fem

Geen opmerkingen: