donderdag 1 mei 2008

1 mei

Hey mensen,

Vandaag is het 1 mei, dat betekent dus een dagje vrij! Ik heb vrijdag ook een dagje vrij gevraagd zodat ik een lang weekend heb. Dat ging bijna niet door omdat mijn bazin ziek was en ik het haar dus niet kon vragen. Maar gisteren hoorde ik Olga bellen naar Frau Emnet en heb ik gevraagd of ze wou doorschakelen en dan heb ik het dus wel kunne vragen!

We hebben ook een nieuwe collega op het werk: Maria Knauer. Ze spreekt vloeiend Spaans. David en zij zitten altijd in het Spaans tegen elkaar bezig en wij verstaan er natuurlijk geen snars van. Doordat Maria er bij gekomen is, moest Hendrikje aan een andere bureau gaan zitten. Ze zat waar normaal Frau Nettlebeck van de boekhouding zit, maar daar werkte ons ACT-systeem niet goed dus moest ze constant pendelen tussen boekhouding en Susann's bureau. Ze zal vrijdag misschien aan mijn bureau moeten zitten, alhoewel...misschien toch niet want haar emailadres staat bij de boekhouding ingesteld.

Ik heb deze week ook iets vreemd meegemaakt. Ik stond in de keuken de vaatwas uit te laden want ik had keukendienst en Olga kwam binnen en vroeg of ik de rekening en vouchers al naar Berg-Hansen gestuurd had. Ik zei natuurlijk ja want ik had dat gisteren al gedaan en ineens neemt Olga mijn hoofd vast en geeft me een kus op mijn voorhoofd! Ze riep ook "Sehr gut!". Ik was toch een beetje geschrokken.

Vanaf gisterennacht zijn Annelies haar broer en zijn beste vriend Davy hier. Het was een hele bedoening om ze hier te krijgen want ze wisten hun weg niet in Berlijn. Sarah is gisterennacht ook vertrokken naar België. Astrid en ik zijn lang opgebleven met haar omdat ze het de moeite niet meer vond om te gaan slapen.(Ze moest om 4 uur alweer opstaan.) We lagen toen allemaal bij haar in bed. Een halfuur voor ze moest opstaan ben ik toch maar in mijn eigen bedje gekropen want ik had het veel te warm met drie personen in een twijfelaar.

Ik ga een beetje aan mijn website proberen werken.

Tot de volgende!

Fem

Geen opmerkingen: